maandag 29 augustus 2016

Stiften op alcoholbasis van de Action!


Deze twin markers op alcoholbasis van de Action zie ik steeds bij iedereen terug komen op instagram en iedereen is er helemaal gek van! Toen ik ze voor het eerst zag had ik al 2 setjes gekocht, en nu heb ik ze allemaal. Benieuwd wat ik er van vind? Lees snel verder!





De stiften worden in setjes van 3 verkocht, kosten 95 cent per setje (super cheap dus) en volgensmij zijn er in totaal 6 verschillende kleuren setjes verkrijgbaar. 




Hierboven op de foto zie je alle kleuren en de namen er bij. De kleuren zijn erg mooi, maar het enige wat ik wel jammer vind, is dat de kleuren Lemon Yellow 35 en Melon Yellow 33 wel heel erg op elkaar lijken. 



De stiften hebben 2 kanten, één dikke en één dunne kant, waarmee je dus grotere en preciezere stukjes gemakkelijk kunt kleuren.



Ik vind de stiften heel fijn werken en ook zijn ze erg mooi van kleur. Ze drukken wel extreem erg door dus hou daar zeker rekening mee. Zelf ben ik nog een beetje aan het uitproberen hoe ik ze het beste kn gebruiken maar ik vind het nu al een heel leuk effect geven. Het leuke aan stiften op alcohol basis is dat je er als het waren lagen in kan aanbrengen. Hoe vaker je over het zelfde stukje gaat, hoe donkerder de kleur daar wordt, hierdoor krijg je een heel speels effect. 


Ik ben heel erg blij met deze Twinmarkers en ga ze zeker nog wel vaker gebruiken! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten