dinsdag 3 mei 2016

Telefoonhoesje Store + WINACTIE (gesloten)




Een paar weken geleden werd ik benaderd door de website Telefoonhoesjestore.nl met de vraag of ik een van hun telefoon hoesjes zou willen reviewen. Hoe leuk?! Als je benieuwd bent naar mijn ervaringen en ook nog kans wil maken op 25 euro shoptegoed lees dan snel verder!! 



Telefoonhoesjestore is een website met een breed assortiment aan hoesjes en accessoires. De verzending verloopt heel soepel en snel en ze hebben gratis verzending naar Nederland & België. Ze hebben hoesjes voor heel veel verschillende soorten telefoons zoals Sony Xperia M4 Aqua hoesjeLG L Bello hoesjeLG L90 hoesje en hoesjes voor iPhones en nog veel meer andere telefoons. Ook heel veel verschillende soorten hoesjes. De keuze was daardoor ook heel erg lastig. 


Ik ben uiteindelijk voor dit watermeloenen hardcase hoesje gegaan. 


Zelf kies ik meestal voor hardcase hoesjes omdat ik van mening ben dat deze betere bescherming bieden voor mijn mobiel. Ik heb meerdere softcase hoesjes geprobeerd maar telkens vielen deze mij tegen omdat ze altijd zo snel kapot gaan (maar dat kan ook aan mij liggen.. ). Hardcase dus. 
Dit watermeloenen hoesje is zoo leuk voor de lente en dat is ook precies de reden waarom ik deze heb gekozen. De kleuren zijn heel zacht en vrolijk en vallen ook niet te veel op (niet zoals neon roze bijvoorbeeld). Sinds dat ik dit hoesje om mijn telefoon heb, heb ik al meerdere complimentjes gekregen over mijn hoesje. Blijkbaar ben ik niet de enige die dit hoesje super leuk vind! :)


Het hoesje past mooi om mijn telefoon en sluit goed aan. 


Wat ik fijn vind aan dit hoesje is dat het stukje boven de volume knoppen gewoon open is. Sommige hoesjes hebben hier dan nog een plastic randje lopen, maar die gaat bij mij altijd kapot en ik vind dat irritant als ik dan moeite heb met mijn telefoon op stil zetten bijvoorbeeld. 


Wil jij nou ook een nieuwe telefoonhoes? Ga dan naar de website of kijk hoe je mee kunt doen aan de winactie!!



WINACTIE

Hoe werkt het?

Wil je mee doen met de winactie dan moet je het volgende doen:

- Reageer onder dit artikel dat je meedoet
- Like het bericht op Instagram (@lisannedrumsblog) en reageer daaronder ook even dat je meedoet voor meer winkans


Let er wel op dat je je meedoet met een mailadres waar ik je op kan bereiken, anders wordt het shoptegoed opnieuw verloot. 

Je kunt meedoen tot dinsdag 10 Mei 2016! In het weekend van 16 en 17 Mei maak ik de winnaar bekend!

9 opmerkingen: