zondag 26 juli 2015

Soap Stories Nail Buffer


Deze Nail Buffer kocht ik afgelopen woensdag toen ik met Marjolein aan het tienertoeren was bij de Soap Stories in Maastricht. Ze hebben daar een nieuw filiaal geopend en waren testers (zeep) aan het uitdelen. We kenden de winkel niet en we waren wel benieuwd, dus we besloten naar binnen te gaan.   Soap Stories is een winkel die allerlei natuurlijke producten verkoopt, vooral verzorgingsproducten zoals zeep, crème's, nagelvijlen en dus ook deze Buffer. Als je wilt weten hoe je dit doet, of het is gelukt, en wat het resultaat is, lees dan verder!



De Nail Buffer heeft 4 zijden. Stap 1, 2, 3, en 4. Het spreekt voor zich dat je begint met stap 1 en dan zo door gaat tot stap 4. Het enige wat je hoeft te doen is over de nagel heen wrijven. Ik heb wel gemerkt dat je wel een beetje druk moet zetten voor een mooi resultaat.


Ik heb de Nail Buffer uitgetest op de nagels van Maartje. Dit is een foto van haar nagels voor dat ze geveild (ik weet niet hoe je dat noemt eigenlijk) werden.



Eerst merkte ik dat er nog niet heel veel glans kwam, maar dat gebeurde dus omdat ik te kort veilde en te zacht. Je moet echt wel druk zetten. Ik vindt het resultaat heel mooi en ben heel erg benieuwd hoe lang dit gaat blijven zitten. De vrouw in de winkel zei dat het wel twee weken blijft zitten, ook al ga je douchen of doe je er nagellak remover over heen. Ik ben erg tevreden over het resultaat. 

De Nail Buffer kostte in de winkel 20 euro, maar omdat wij studenten waren kregen we op de Buffer 50% korting, dus was het nog 10 euro. Nog steeds best duur, maar ik heb het toch gedaan omdat je, als de buffer 'op' is, gratis nieuwe strips kan halen in de winkel. Soap Stories zit ook in Amsterdam dus dat vind ik best wel handig! :)



2 opmerkingen:

  1. Ik heb 2 weken geleden deze nailbuffer gekocht en ben zeer tevreden over het resultaat. Heb er ook 10€ voor betaald, maar dat is hij meer dan waard. Ik heb ribbels op mijn nagels en die zijn helemaal weg en ze glanzen erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je die gekocht? Wil graag 1 bestellen maar weet niet waar

    BeantwoordenVerwijderen