maandag 29 juni 2015

Back To School - Schriften


We hebben (niet iedereen) nog maar net vakantie of de nieuwe school spullen liggen al weer in de winkels. Ook bij de Big Bazar is dit het geval. Ik liep langs de school spullen tot dat mijn oog viel op deze schattige schriften. Als je wilt weten wat voor schriften dit zijn en wat ze me hebben gekost, lees dan verder. 



Op alle Schriften gold dezelfde regel, 4 stuks voor 2 euro, dat betekend dus eigenlijk dat je per schrift maar 50 cent betaald. Je mag alle combinaties bedenken die je zelf wilt. Ik koos voor twee keer dit paketje van drie schriften. Deze schriften zijn op A5 formaat en hebben alle drie een ander patroontje. Deze schriften hebben een hardere kaft dan een normaal schrift maar deze is nog wel goed buigbaar. Ik gebruik deze schriften graag voor in de les om opdrachten in te maken en om aantekeningen in over te nemen en te maken. 




Ik koos ook voor twee van deze ringband schriften. Deze zijn om A5 formaat. Deze schriften vind ik handig om mee te nemen in mijn tas, want door de harde kaft blijft dit schrift mooi. 




En als laatste koos ik voor vier van deze ringband schriften in A4 formaat. Deze vind ik altijd heel handig om mijn aantekeningen voor school in te maken en om planningen in te maken. 



Het handige van dit schrift is dat je de blaadjes ook netjes kan afscheuren. 

Je kunt deze schriften dus halen bij de Big Bazar voor 2 euro per 4 stuks. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten