dinsdag 14 april 2015

Smashbook/Scrapbook inspiration



Ik vond het altijd al leuk om fotoalbums te maken, vroeger hielp ik mijn moeder met het inplakken van foto's en op de basisschool leerden we scrapbooks maken. Tegenwoordig kan je online je fotoboeken maken, heel mooi, maar toch vind ik het wel heel erg leuk om zelf je creativiteit er in te stoppen en lekker te knippen en te plakken.

Een Smashbook is een boek/schrift waar je van alles en nog wat in plakt. Dat kan zijn, foto's, stickers, kaarten, tekeningen, quotes, bonnetjes, plattegronden, of wat je dan ook wilt bewaren. 
Een scrapbook lijkt ook wel een beetje op een smashbook maar bij een scrapbook draait het meer om de foto's. Ik heb een beetje een combinatie van beide, maar ik heb er vooral foto's in geplakt. 

Wil je zien wat ik tot nu toe in mijn smashbook heb geplakt? Kijk dan verder!



In Amerika verkopen ze kant en klare smashbooks waar je allen maar de foto's in hoeft te plakken. Ik heb het gewoon in een schriftje (van de hema) gedaan en heb zelf met papier met leuke printjes (vooral van de action) mijn achtergrondjes gemaakt.  


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten